loading...

asresanat

بازدید : 2
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:07

بلبرینگ FAG یکی از محصولات گروه شفلر است. شفلر یک شرکت آلمانی است که در سال 1946 توسط برادران شفلر تاسیس شده است. این شرکت در زمینه انوع یاتاقان‌ها، بلبرینگ‌ها و خدمات مرتبط با آن‌ها فعالیت دارد. در آلمان برند های LUK, FAG, INA تحت عنوان گروه شفلر تولید میشوند. بلبرینگ های شیار عمیق FAG در دو طرح محوری و شعاعی برای انواع مختلف در دسترس هستند. متداول ترین نوع بلبرینگ FAG هستند و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمی دارند. انطباق نزدیک بین عناصر غلتان و شیار های مسیر غلتش این بلبرینگ FAG، این قابلیت را میدهد تا این بلبرینگ ها بارهای شعاعی و محوری را در هر دو جهت حمل کنند.

بلبرینگ fag

انواع بلبرینگ شیار عمیق FAG
بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه
بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه
بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه FAG نسل C
انواع بلبرینگ fag

بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه
بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه در دو مدل آب بندی شده و بدون آب بندی (باز) در دسترس هستند. این بلبرینگ FAG برای سرعت های بالا و خیلی بالا میباشد و میتواند نیروهای محوری و شعاعی را تحمل کند.

محصولات پیشنهادی: قیمت بلبرینگ
بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه
بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه با بلبرینگ های شیار عمیق یک ردیفه مطابقت دارند و در مواردی که بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه ظرفیت باری را نداشته باشند از این دسته از بلبرینگ FAG استفاده میشود.

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه FAG نسل C
این دسته از بلبرینگ FAG در ارتباط با سطح صدای کم و گشتاور اصطکاکی کم توسعه داده شده است. تغییراتی در طراحی این بلبرینگ FAG از قبیل بهبود بخشیدن حرکت شناسی بلبرینگ، آب بند ها و قفسه های جدید و همچنین یک فرآیند تولید تصفیه شده، مزایای زیادی را به نوع بلبرینگ داده است. این بلبرینگ ها برای کاربردهایی از قبیل ماشین آلات الکتریکی، هواکش صنعتی، ماشین لباسشویی ها و ابزار های برقی مناسب هستند.

مشخصات فنی بلبرینگ های FAG
در ادامه به بررسی مهم ترین مشخصه های فنی بلبرینگ های FAG میپردازیم.

روغن کاری آب بندها
ساده ترین و مطمئن ترین راه استفاده از بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ های آب بندی شده مناسب برای روغن کاری میباشد. بلبرینگ شیار عمیق FAG دارای این قابلیت هستند.

آب بندها و قفسه ها
آب بندهای (RSR) شرکت FAG و قفسه های (ZR) برای بلبرینگ های شیار عمیق با همان معیارهای آب بند شفت شعاعی طراحی شده است. آب بند های RSR تعادل خوبی بین اصطکاک و اثر آب بندی ایجاد می کنند. آب بند های RSD با حداقل فاصله آب بندی دارای ضریب اصطکاک کمی به عنوان بلبرینگ های باز هستند. قفسه های ZR راه حل های مقرون به صرفه ای برای کاربردهایی هستند که نیاز به اثر آب بندی خیلی زیاد نیست و اصطکاک به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

روغن کاری
بلبرینگ های شیار عمیق آب بندی شده FAG ، هنگام مونتاژ در کارخانه، با گریس مرغوب مطابق با مشخصات FAG پر می شوند. گریس، اگر به طور مناسب با شرایط کار سازگار شود، با سایش و خستگی زودرس مقابله می کند، صدای جریان را کاهش می دهد و بلبرینگ ها را از خوردگی محافظت می کند. علاوه بر گریس های استاندارد، تعدادی گریس ویژه برای کاربردهای خاص نیز موجود است.

کالاصنعتی

بازدید : 3
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 19:49

بلبرینگ (بال بِرینگ یا به انگلیسی Ball bearing) نوعی یاتاقان غلتشی توپی است که چرخش تجهیزاتی مانند الکتروموتور را تسهیل میکنند. عناصر غلتان در بلبرینگ ها ساچمه های گرد هستند که باعث کاهش اصطکاک و تماس قطعات میشوند. انواع بلبرینگ میتوانند فشار بار شعاعی و بار محوری را تحمل کنند. در بلبرینگ ها بار از لایه خارجی به گوی ها اعمال و سپس به لایه داخلی منتقل میشود. در ادامه به بررسی بلبرینگ ها و انواع آن میپردازیم.

بلبرینگ

خرید بلبرینگ (راهنمای انتخاب و خرید)
اگر مشخصات بلبرینگ مدنظر خود را مشخص کرده اید؛ کافی است که با استفاده از فیلترهای ایجاد شده در سمت راست، محصول خود را به راحتی پیدا کنید. اگر هم نیاز به اطلاعات فنی دارید کافی است با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید و مشاوره فنی رایگان دریافت کنید.

برای خرید یک بلبرینگ باید نکاتی رو مورد بررسی قرار داد. برخی از این نکات در ادامه آورده شده اند که عبارت اند از:

نوع بلبرینگ: با توجه به کاربرد دستگاه و بارهایی که به بلبرینگ وارد می شود باید نوع مناسب بلبرینگ انتخاب شود. در ادامه انواع بیرینگ های صنعتی را به همراه کاربرد و ویژگی ها بررسی میکنیم.
ابعاد: بعد از انتخاب نوع بلبرینگ، ابعاد بلبرینگ اهمیت دارد. باید مشخص شود برای دستگاه بلبرینگ با چه ابعادی نظیر قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت نیاز است.
سرعت دوران: بلبرینگ ها برای نیاز برای سرعت دوران بالا طراحی می شوند که با مکانیزم منحصر فردی عمل میکنند. اصطلاحاً به این بلبرینگ ها، بلبرینگ های دور بالا می گویند.
ویژگی خاص: یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر خرید بلبرینگ، شرایط محیط کار است. برای مثال بعضی اوقات بلبرینگ در محیط های مرطوب کار میکند که در این صورت باید از بلبرینگ های آب بندی شده با آب بند پلاستیکی استفاده کرد.
برند: پس از انتخاب کامل نوع بلبرینگ، ابعاد و مشخصات منحصر به فرد بلبرینگ نوبت به انتخاب برند بلبرینگ می رسد. در بازار ایران بلبرینگ ها در برند ها و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند.
در بسیاری از مواقع قرار است بلبرینگ جدید خریداری شده و جایگزین بلبرینگ قبلی شود. بر روی تمامی بلبرینگ ها کدی حک شده که تمامی مشخصات گفته شده را در بر میگیرد. با ارائه این کد به کارشناسان فروش کالا صنعتی شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

انواع بلبرینگ
بلبرینگ‌ها به 4 دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از:

بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ خود تنظیم
بلبرینگ کف گرد
هر کدام از این بلبرینگ‌ها دارای ساختار و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در ادامه به بررسی مختصری از این بلبرینگ‌ها می پردازیم.

بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ شیار عمیق

بیشترین کاربرد میان بلبرینگ‌ها را بلبرینگ شیار عمیق دارد. بلبرینگ شیار عمیق نیاز کمی به نگهداری دارد و در انواع باز (بدون آب بند) و آب بندی شده تولید می شوند. بلبرینگ شیار عمیق به صورت تک ردیفه و دو ردیفه به صورتی طراحی شده اند که می توانند بارهای شعاعی و محوری زیادی را تحمل کنند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ شیار عمیق
ظرفیت و تحمل فشار بار بسیار بالا خودرو و قطعات خودرو (دینام، کولر و فن)
امکان حرکت به یکباره با سرعت زیاد و ایستادن بسیار سریع

بسیاری از صنایع تولیدی و کارخانجات
نصب آسان
صنایع انتقال نیرو
هزینه نگهداری بسیار کم کشاورزی
بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ تماس زاویه اس

در برخی کاربردها مانند نصب عمودی الکتروموتورها به دلیل وجود بار محوری و شعاعی همزمان از بلبرینگ تماس زاویه ای استفاده می شود. بلبرینگ تماس زاویه ای در 3 مدل تک ردیفه، دو ردیفه و چهار نقطه تماسی تولید می شوند که می توانند بارهای شعاعی و محوری را به صورت همزمان تحمل کنند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ تماس زاویه ای
ظرفیت و تحمل فشار بار بسیار بالا پمپ‌های آب صنعتی
امکان حرکت به یکباره با سرعت زیاد و ایستادن بسیار سریع

کمپرسور
نصب آسان
حمل و نقل مواد
هزینه نگهداری بسیار کم انواع موتور الکتریکی
بلبرینگ خود تنظیم
بلبرینگ خود تنظیمچ

ویژگی منحصر به فرد بلبرینگ خود تنظیم، تحمل انواع ناهماهنگی های شفت است. بلبرینگ خود تنظیم با شماره فنی 1 شروع می شود و می تواند بارهای شعاعی بسیار سنگین و بارهای محوری سبک از هر دو طرف را تحمل کند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ خود تنظیم
به حداقل رساندن صدا و لرزش فن‌های صنعتی با سرعت حرکت بالا
تطبیق ناهماهنگی های ثابت و متحرک به صورت خودکار

صنایع غذایی
عملکرد عالی در سرعت های بسیار بالا
صنایع ساخت کاغذ
بار کم صنایع ساخت مواد
بلبرینگ کف گرد
بلبرینگ کفگرد

این سری از بلبرینگ ها می توانند بارهای محوری سنگینی را تحمل کنند و نباید تحت هیچ گونه بار شعاعی قرار بگیرند. بلبرینگ کف گرد در دو سری تک جهته و دو جهته تولید می شود که همانطور که از نام آن ها مشخص است، بلبرینگ کف گرد تک جهته می تواند بارهای محوری را در یک جهت و بلبرینگ کف گرد دو جهته می تواند بارهای محوری را در هر دو جهت تحمل کند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ کف گرد
تعلیق بار در سرعت زاویه ای بالا انواع پمپ های آب صنعتی
پر کردن فضای ایجاد شده بین شیار و پولک بلبرینگ های کف گرد انواع فن های صنعتی
نصب آسان
دستگاه ها و ماشین آلات حمل و نقل
هزینه نگهداری بسیار کم کارخانه های تولید مواد معدنی و سیمان
برندهای بلبرینگ
کالا صنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی، بلبرینگ در برندهای زیر را تامین و با حذف واسطه به دست مشتریان میرساند.

بلبرینگ skf

بلبرینگ skf از مطرح ترین برندهای تولید کننده انواع بیرینگ در جهان است. شرکت اس کا آف با رفع تمام باگ ها محصولاتی کاملا با کیفیت را روانه بازار میکند. از مهم ترین ویژگی های این برند میتوان به طول عمر بالا و پاسخ به نیازهای تجهیزات صنعتی اشاره کرد. کالا صنعتی ارائه دهنده انواع بلبرینگ skf اصل در ایران است.

بلبرینگ dkfl

کیفیت بلبرینگ dkfl بسیار بالاتر از بیرینگ های چینی است. کالا صنعتی اصالت کالاهای این برند را تضمین میکند. قیمت مناسب، مقاومت بالا در برابر آسیب های مکانیکی و عملکرد مناسب از مهم ترین ویژگی های برند dkfl است.

بلبرینگ کویو

کویو از مهم ترین برندهای تولید کننده انواع بلبرینگ در جهان است که کیفیت محصولاتش با برندهای اروپایی برابری میکند. قیمت مناسب این محصولات از مهم ترین ویژگی های این برند است.

بلبرینگ kg

بلبرینگ kg یکی دیگر از برندهای محبوب در جهان است که کیفیت متریال و مقاومت بلبرینگ در برابر ضربات مکانیکی از مهم ترین اهداف این برند است. کی جی تمام نیازهای سیستم صنعتی شما را رفع میکند.

بلبرینگ fag

بلبرینگ ناچی

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/228/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF

بازدید : 3
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 13:39

شرکت شاکرین گیربکس اصفهان که با نام‌های گیربکس شاکرین یا شاکرین گیربکس نیز شناخته می‌شود، یکی از تولیدکنندگان شناخته شده و معتبر گیربکس ایرانی است. این شرکت تولیدکننده انواع گیربکس صنعتی بوده و محصولات خود را در قالب گروه‌های زیر ارائه می‌کند:

گیربکس حلزونی
گیربکس هلیکال
گیربکس خورشیدی
هر یک از این گیربکس‌ها تیپ‌ها و مشخصات فنی متفاوتی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

انواع گیربکس شاکرین
بیشترین تمرکز شرکت شاکرین گیربکس بر تولید گیربکس حلزونی است؛ انواع گیربکس حلزونی شاکرین عبارت‌اند از:

گیربکس VF شاکرین
گیربکس MVF شاکرین
گیربکس VF/U
گیربکس MVF/U شاکرین
گیربکس مکعبی SHMRV
گیربکس مکعبی SHRV شاکرین
گیربکس VF شاکرین
گیربکس VF شاکرین در 9 سایز و بازه نسبت تبدیل ۷ تا ۱۰۰ تولید می‌شود. ورودی این گیربکس شفت نری (سالید شفت) و خروجی آن هالو شفت است.

گیربکس شاکرین اصفهان سری vf

سایز گیربکس قطر شفت ورودی قطر شفت خروجی بازه نسبت تبدیل جنس پوسته
49 16 25 7 تا 100 آلومینیوم
63 18 25
86 25 35 چدن
110 25 42
130 30 45
150 35 50
185 40 60
210 48 90
250 55 110
تمامی انواع گیربکس حلزونی شاکرین تیپ VF، قابل‌ استفاده با الکتروموتورهای ۱۵۰۰ دور و کمتر هستند؛ همچنین این گیربکس‌ها را بر اساس موقعیت نصب به ۶ تیپ دسته‌بندی می‌کنند که در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

نحوه نصب گیربکس حلزونی گرد شاکرین

نحوه اتصال گیربکس‌های تیپ VF شاکرین به الکتروموتور، از طریق کوپلینگ، تسمه و پولی و یا چرخ‌دنده و زنجیر است؛ اگرچه به دلیل دور بالای موتور، استفاده از دنده و زنجیر با صدای زیادی همراه است.

گیربکس MVF شاکرین
گیربکس MVF شاکرین در 9 سایز و بازه نسبت تبدیل ۷ تا ۱۰۰ تولید می‌شوند؛ شفت ورودی و خروجی این گیربکس‌ها، از نوع هالوشفت بوده و به‌وسیله فلنج با موتور کوپل می‌شوند. موقعیت نصب این گیربکس‌ها همانند سری VF است.

از آن‌جایی‌که شفت خروجی گیربکس‌های VF/MVF از نوع هالوشفت است، برای اتصال با تجهیز بعدی باید از شفت استفاده‌کنند؛ برای این منظور، شفت را به اندازه قطر محور خروجی گیربکس تراش داده و سمت دیگر شفت به‌صورت مستقیم یا با تسمه و پولی به تجهیز بعدی متصل می‌شود.

گیربکس شاکرین mvf اصفهان

سایز گیربکس قطر شفت ورودی قطر شفت خروجی بازه نسبت تبدیل جنس پوسته
49 14-19 25 7 تا 100 آلومینیوم
63 19-24 25
86 19-24-28 35 چدن
110 24-28-38 40
130 28-38-42 45
150 28-38-42 50
185 38-42 60
210 - 90
250 - 110
گیربکس مکعبی VFU و MVFU شاکرین
گیربکس های مکعبی VFU و MVFU شاکرین با پوسته دو تکه و در 4 سایز تولید می شوند؛ از این گیربکس ها بیشتر در جرثقیل، بالابرهای سنگین، نورد، آسانسور و … استفاده می شود. گیربکس‌های VFU شاکرین در حالت عادی با خروجی سالید شفت کوتاه ارائه می شوند ولی در صورت درخواست مشتری، خروجی این گیربکس ها می تواند به صورت شفت بلند یا هالوشفت هم باشد.

گیربکس مکعبی شاکرین اصفهان سری mvfu.vfu

تیپ گیربکس قطر شفت ورودی قطر شفت خروجی بازه نسبت تبدیل جنس پوسته
VFU 150 35 50 7 تا 100 چدن
VFU 185 40 60
VFU 220 48 70
VFU 250 55 85
MVFU 150 28-38-42 50
MVFU 185 28-38-42-48 60
MVFU 220 38-42-48-55 70
MVFU 250 38-42-48-55-60 85
گیربکس بالابر شاکرین
بالابرهای ساختمانی یکی از کاربردهای اصلی گیربکس حلزونی شاکرین هستند. در بالابرها باتوجه‌ به وزن بار، عموماً از گیربکس‌های VF/N شاکرین با سایز ۸۶ به بالا و همچنین نسبت تبدیل بزرگ‌تر از ۱:۴۶ استفاده می‌شود. به‌طورکلی گیربکس‌های حلزونی با نسبت تبدیل بزرگ‌تر از ۱:۴۶ دارای خاصیت خودقفل شوندگی یا عدم برگشت‌پذیری هستند.

گیربکس مکعبی SHMRV و SHRV شاکرین
گیربکس‌های مکعبی یا کتابی شاکرین در دو سری SHMRV و SHRV تولید و عرضه می‌شوند؛ این گیربکس‌ها وزن کم و ابعاد کوچکی داشته و به دلیل شکل ظاهری خاص خود، امکان نصب در تمام جهت‌ها را دارند. گیربکس‌های مکعبی شاکرین در ۹ سایز و بازه نسبت تبدیل ۷ تا ۱۰۰ طراحی و تولید می‌شوند.

گیربکس مکعبی شاکرین اصفهان سری shrv

تیپ گیربکس قطر شفت ورودی قطر شفت خروجی بازه نسبت تبدیل جنس پوسته
SHRV30 11 14 7 تا 100 آلومینیوم
SHRV40 11-14 18
SHRV50 14-19 25
SHRV63 19-24 25 آلومینیوم/ چدن
SHRV75 24-28 28 چدن
SHRV90 24-28 35
SHRV110 24-28-38 42
SHRV130 28-38 45
SHRV150 38-42 50
گیربکس‌های تیپ VFU/MVFU و SHRV/SHMRV علیرغم شباهت‌های بسیار زیاد، در بعضی موارد با یکدیگر متفاوت هستند؛ از جمله این موارد عبارت‌اند از:

گیربکس‌های VFU/MVFU پوسته دو تکه دارند ولی گیربکس‌های SHRV/SHMRV پوسته یک تکه دارند.
گیربکس‌های سری U بیشتر در سایزهای بزرگ‌تر از 150 تولید می‌شوند؛ سایزهای کوچک‌تر نیز به صورت سفارشی قابل تولید هستند. در مقابل گیربکس‌های SHRV/SHMRV از سایز 30 تا 150 تولید و عرضه می‌شوند.
گیربکس‌ حلزونی شاکرین سری U، در حالت عادی با خروجی سالیدشفت ارائه می‌گردد؛ خروجی هالوشفت این تیپ گیربکس به صورت سفارشی قابل خریداری است.
راه‌اندازی گیربکس حلزونی شاکرین
گیربکس‌های VF/MVF و VFU/MVFU عموماً بدون روغن تحویل مشتری می‌گردد و پیش از راه‌اندازی حتماً باید به میزان کافی از روغن مناسب پر شوند. همچنین برای افزایش عمر کاری گیربکس‌های حلزونی، بهتر است پس از 100 ساعت کار اولیه، کاملاً روغن را تخلیه نموده و گیربکس را با مواد نفتی مخصوص مانند تینر شستشو دهید؛ سپس مجدداً گیربکس را با مقدار مناسبی روغن پر نموده و استفاده نمایید.

گیربکس هلیکال شاکرین
گیربکس هلیکال شاکرین در حال حاضر محدود به گیربکس‌ شافت مستقیم می‌شود. طراحی گیربکس هلیکال شاکرین مشابه محصولات شرکت VEM آلمان بوده و ورودی آن با سه حالت دو سر شفت، هالوشفت و کوپل مستقیم با موتور طراحی می‌شود. در حالت دو سر شفت، موتور به‌وسیله کوپلینگ یا تسمه و پولی و در حالت هالوشفت، به‌وسیله فلنج به گیربکس متصل می‌شود؛ اما در حالت کوپل مستقیم، روی شفت موتور در کارخانه شاکرین دنده نصب می‌شود و به‌صورت موتور گیربکس برای مشتری ارسال می‌شود. گیربکس هلیکال شاکرین را می‌توان به‌صورت پایه‌دار و فلنج دار سفارش داد؛ معمولاً تیپ پایه‌دار برای نصب افقی و تیپ فلنج دار برای نصب عمودی استفاده می‌شود.

گیربکس هلیکال شاکرین سری shg

تیپ گیربکس قطر شفت خروجی توان موتور نسبت تبدیل جنس پوسته
SH G1 28 0.25-0.75 3.5 تا 44.5 چدن
SH G2 32 0.75-3
SH G3 48 1.1-5.5
SH G4 60 2.2-7.5
SH G5 75 3-15
SH G6 90 5.5-30
SH G7 100 11-45
گیربکس خورشیدی شاکرین
یکی دیگر از محصولات جدید شرکت شاکرین گیربکس، گیربکس خورشیدی شاکرین است که در 15 سایز تولید و عرضه می شوند. طراحی این گیربکس ها، الهام گرفته از گیربکس خورشیدی بونفیلیولی (Bonfiglioli) ایتالیا است و بازه نسبت تبدیل آن ها بین 3.3 تا 3500 است. سایزهای گیربکس خورشیدی شاکرین عبارتند از:

010
020
030
040
045
046
065
067
090
091
150
155
250
255
320
خرید گیربکس شاکرین
برای خرید گیربکس شاکرین برای کاربردهای مختلف صنعتی باید مشخصات فنی مهم آن‌ها را به دقت بررسی نمایید؛ برخی مهم‌ترین مشخصات فنی گیربکس‌های شاکرین عبارتند از:

نوع گیربکس: اولین نکته‌ای که باید در نظر گرفت، انتخاب نوع گیربکس است. باتوجه‌به نیاز کاربرد باید مشخص کنید که گیربکس حلزونی شاکرین را نیاز دارید یا گیربکس هلیکال و یا خورشیدی.
توان موتور: اگر قبلاً الکتروموتور تک‌فاز یا سه‌فازی را خریداری نموده‌اید و اکنون قصد خرید گیربکس مناسب برای آن‌ها را دارید، باید توان قابل‌تحمل گیربکس را با موتور مطابقت دهید.
نسبت تبدیل: برای به‌دست‌آوردن سرعت و گشتاور خروجی موردنظر باید گیربکسی با نسبت تبدیل صحیح انتخاب نمایید.
با توجه به اینکه بررسی برخی از این مشخصات نیاز به تخصص دارد، پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید گیربکس شاکرین با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

قیمت گیربکس شاکرین
قیمت گیربکس حلزونی شاکرین باتوجه‌ به سایز گیربکس و نحوه نصب (پایه یا فلنج) آن تغییر می‌کند. باتوجه‌ به تغییرات قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید، قیمت ثابت و نهایی این محصولات را باید در صفحه هر محصول مشاهده کنید و یا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. به طور کلی، گیربکس های فلنج‌دار شاکرین قیمت بیشتری نسبت به انواع بدون فلنج دارند. همچنین هرچه سایز گیربکس بزرگ‌تر شود، برای کاربردهای سنگین صنعتی مناسب‌تر بوده و قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

نمایندگی گیربکس شاکرین
وب‌سایت کالا صنعتی به‌عنوان عاملیت فروش گیربکس شاکرین، تمامی محصولات این شرکت را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می‌نماید؛ این خدمات شامل ۶ ماه گارانتی، ۱۰ سال تأمین قطعات و مشاوره تخصصی رایگان در زمینه انتخاب، خرید، نصب و راه‌اندازی گیربکس می‌شود. دفتر و انبار کالا صنعتی در تهران، به عنوان عاملیت فروش و نمایندگی گیربکس شاکرین در تهران، سفارش‌های شما را ظرف یک روز کاری ارسال می‌نماید. برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

کاتالوگ گیربکس شاکرین
دانلود کاتالوگ گیربکس شاکرین shrv

دانلود کاتالوگ گیربکس شاکرین سری vf-shg

گیربکس‌های شاکرین در انواع حلزونی و هلیکال و با مشخصات فنی مختلفی تولید می‌شوند. برای بررسی مشخصات فنی هر گیربکس، بهترین راه مراجعه به کاتالوگ شرکت سازنده است؛ در این کاتالوگ ها اطلاعات مهمی شامل ابعاد دقیق گیربکس و شفت‌های آن، نسبت تبدیل، راندمان، توان الکتروموتور، سرعت ورودی و … ثبت شده است. بانک کاتالوگ وب‌سایت کالا صنعتی، کاتالوگ و دیتاشیت تیپ‌های مختلف شاکرین را به‌صورت رایگان در اختیار شما گذاشته و به‌راحتی می‌توانید به مشخصات فنی این گیربکس‌ها دسترسی داشته باشید.

کالاصنعتی

بازدید : 10
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 23:07

بلبرینگ شیار عمیق، یکی از انواع یاتاقان های غلتشی می باشد که با توجه به طراحی و ساختارشان، بیشترین کاربرد را در صنعت دارند. این بلبرینگ ها ظاهری ساده و شیاری عمیق دایره ای شکل دارد این شیار ها با ساچمه های درشت و گرد پر میشوند و میتوانند در یک ردیف یا دو ردیف جا بگیرند و به چرخش ادامه دهند. بلبرینگ شیار عمیق در مقایسه با بلبرینگ های شیار سطحی قادر ب تحمل فشار و بار زیاد تری هستند؛ همچنین قابلیت تحمل بار شعاعی زیاد و قابلیت تحمل بار محوری کمتر از محدوده شعاعی را از هر دو طرف را دارند.

خرید بلبرینگ شیار عمیق (راهنمای انتخاب و خرید)
هنگام خرید بلبرینگ شیار عمیق باید بدانید بلبرینگ شما چه بلبرینگی است. راحت ترین روش خرید بلبرینگ دانستن کد بلبرینگ است. تمامی بلبرینگ ها دارای کد خاصی هستند که معمولا روی خود بلبرینگ نوشته می شود. شما با دادن شماره فنی بلبرینگ به فروشنده به راحت ترین روش میتوانید بلبرینگ خود را خریداری کنید. در صورتی که شماره فنی بلبرینگ را ندارید می توانید با اندازه گیری قطر داخلی، خارجی و ارتفاع بلبرینگ خرید خود را انجام دهید. شما میتوانید برای خرید بلبرینگ اطلاعات بلبرینگ را برای کارشناسان فروش ما در کالا صنعتی ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند. باید توجه داشته باشید که هنگام خرید بلبرینگ ممکن است به مشکلاتی برخورد کنید که در ادامه به بررسی دو مورد از اساسی ترین مشکلات مشتریان میپردازیم:

کد فنی بلبرینگ
بلبرینگ های شیار عمیق همگی با عدد 6 شروع می شوند و به این بلبرینگ ها، بلبرینگ های سری شش هزاری نیز گفته می شود. همانطور که گفته شد بلبرینگ شیار عمیق با قفسه های متفاوت و به صورت باز یا آب بندی شده تولید می شود. نوع قفسه و آب بند با پسوند در کد فنی مشخص می شود پس هنگام خرید باید کد فنی به صورت کامل و با تمامی پسوند ها اعلام بیان شود.

برند و اصالت بلبرینگ
مهم ترین نکته و دغدغه اکثر خریداران اصالت بلبرینگ است. متاسفانه در بازار ایران بلبرینگ های تقلبی بسیار زیاد شده است و مشتریان ترس خرید از کالای تقلبی دارند. راه های زیادی هست برای تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی که نیاز به تجربه بسیار بالایی دارد ولی بهترین راه برای خرید بلبرینگ اصل، خرید از فروشنگان معتبر است. ما در کالا صنعتی انواع بلبرینگ ها را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود ارائه می دهیم.

انواع بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ شیارعمیق به طور کلی به دو دسته بلبرینگ تک ردیفه و دو ردیفه تقسیم می شود. همانطور که از نام آن ها پیدا است بلبرینگ تک ردیفه دارای یک ردیف عناصر غلتان می باشد در حالی که بلبرینگ دو ردیفه دارای دو ردیف از عناصر غلتان است.

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه
بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه بدنه فولاد ضد زنگ
بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه
بلبرینگ شیارعمیق به طور کلی به دو دسته بلبرینگ تک ردیفه و دو ردیفه تقسیم می شود. همانطور که از نام آن ها پیدا است بلبرینگ تک ردیفه دارای یک ردیف عناصر غلتان می باشد در حالی که بلبرینگ دو ردیفه دارای دو ردیف از عناصر غلتان است.

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه
بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه همه کار هستند و بیشترین کاربرد را بین تمامی بلبرینگ ها دارند. این بلبرینگ غیر قابل تفکیک، مناسب برای سرعت های بالا و قوی در عملکرد هستند و به نگهداری کمی نیاز دارند. مسیر شیار های عمیق و انطباق نزدیک بین مسیر شیار ها و توپ ها ، بلبرینگ شیار عمیق را قادر می سازد تا بارهای محوری را در هر دو جهت ، علاوه بر بارهای شعاعی، حتی در سرعت های بالا ، در خود جای دهند. بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه به صورت آب بند شده (فلزی و پلاستیکی) یا باز و با قفسه های متفاوت (فولادی، برنجی، فیبری) تولید می شوند.

قفسه بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه
قفسه بلبرینگ شیار عمیق تک ریدفه

با توجه به طراحی، سری، اندازه و کاربرد، قفسه بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه متفاوت است. قفسه بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه از سه متریال متفاوت فولادی، برنجی و فیبری (پلی آمید) تولید می شوند. هر کدام از این قفسه ها دارای کد اختصاصی هستند که در پسوند بلبرینگ نشان داده شده اند. اگر پسوند بلبرینگ بدون کد قفسه باشند به این معنا است که قفسه بلبرینگ از جنس فولادی است.

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه
بلبرینگ شیارعمیق دو ردیفه

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه مانند بلبرینگ های تک ردیفه هستند و در کاربردهایی که بلبرینگ های تک ردیفه نمیتوانند بار وارد شده را تحمل کنند، از این بلبرینگ ها استفاده می شود. این بلبرینگ می تواند بارهای محوری و بارهای شعاعی از هر دو طرف را تحمل کنند. این بلبرینگ ها با قفسه فیبری تولید می شوند.

قفسه بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه
قفسه بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه تنها با قفسه فیبری تولید می شوند. پسوند قفسه فیبری در کد فنی بلبرینگ TN9 است. باید به این مورد توجه کرد هنگامی که در دماهای بالا استفاده می شود، برخی از روان کننده ها می توانند تأثیر مخربی بر روی قفس بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه که پلی آمید است، داشته باشند.

برندهای بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ های شیار عمیق توسط کارخانه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای کیفیت متفاوتی است. به صورت کلی برند های بلبرینگ شیار عمیق به سه دسته اروپایی، ژاپنی و چینی تقسیم می شوند. بیشترین کیفیت را میان برند های بلبرینگ شیار عمیق، برند های اروپایی دارند و به طبع قیمت آن ها بیشتر است. از برند های مطرح اروپایی می توان به SKF و FAG اشاره کرد. پس از بلبرینگ های اروپایی، برند های ژاپنی کیفیت بالاتری دارند. بلبرینگ های ژاپنی نسبت به قیمتی که دارند، کیفیت مطلوبی را نیز ارائه می دهند. از برند های بلبرینگ شیار عمیق ژاپنی می توان به NACHI، NSK، NTN، KOYO اشاره کرد. در نهایت برای کاربردهایی که سنگین نیستند و به بلبرینگ فشار زیادی وارد نمی شود، بلبرینگ های چینی پیشنهاد می شود. بلبرینگ های چینی مقرون به صرفه هستند و برای کاربردهای سبک بسیار مناسب هستند. از برند های چینی می توان به DKFL و KG اشاره کرد. جهت دسترسی راحت به برندها به اول همین صحفه مراجعه کنید.

قیمت بلبرینگ شیار عمیق
قیمت بلبرینگ شیار عمیق به چندین عامل بستگی دارد که از جمله اصلی ترین موارد آن‌ عبارتند از:

ابعاد بلبرینگ: ابعاد بلبرینگ شیار عمیق، از جمله قطر داخلی، قطر خارجی و عرض، مستقیماً بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. بلبرینگ‌های بزرگتر و با ابعاد بزرگتر معمولاً قیمت گران‌تری دارند.
کیفیت و نوع بلبرینگ: بلبرینگ‌های با کیفیت بالا و برندهای معتبر معمولا قیمت بالاتری دارند. نوع بلبرینگ نیز نقشی در قیمت آن ایفا می‌کند، زیرا برخی از بلبرینگ‌ها برای شرایط و کاربردهای خاص طراحی و ساخته می‌شوند و همچنین می‌توانند دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های مختلفی باشند. در نتیجه قیمت بلبرینگ شیار عمیق بالاتر میرود.
ظرفیت باربری: بلبرینگ‌هایی که قادر به تحمل بارهای سنگین‌تر هستند و برای کاربردهای صنعتی و سنگین طراحی شده‌اند، معمولاً قیمت بیشتری دارند.
متریال: نوع مواد استفاده شده در ساخت بلبرینگ نقشی در قیمت آن دارد. بلبرینگ‌های ساخته شده با مواد با کیفیت و مقاوم معمولاً گران‌تر هستند.
کارکرد بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ شیار عمیق همانطور که گفته شد از دو رینگ داخلی و خارجی، قفسه و عناصر غلتان تشکیل شده است. کارکرد بلبرینگ شیار عمیق به گونه ای است که رینگ داخلی به شفت و رینگ خارجی به بدنه دستگاه متصل می شود. با چرخش شفت، عناصر غلتان نیز میچرخند و باعث انتقال حرکت دوار با کمترین اصطکاک می شود. در برخی از کاربردها، کارکرد بلبرینگ شیار عمیق نیازمند این است که بلبرینگ متناسب با محیط باشد. به عنوان مثال در محیط های با گرد و غبار و مرطوب باید از بلبرینگ شیار عمیق با آب بند پلاستیکی استفاده کرد تا از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل بلبرینگ و آسیب رساندن به اجزا آن جلوگیری شود.

مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ های شیار عمیق همانطور که اشاره شد پرکاربردترین انواع یاتاقان های غلتشی هستند. بلبرینگ ها و رولبرینگ ها هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند. مشخصات بلبرینگ شیار عمیق به دلیل طراحی ساده، عملکرد مناسب و غیر قابل تفکیک، منجصر به فرد است. برخی از مشخصات بلبرینگ شیار عمیق عبارت اند از:

هم به صورت تک ردیفه و هم به صورت دو ردیفه تولید می شود.
کارکرد نرم
کیفیت بالا
تحمل سرعت های بالا
تحمل بارهای محوری و شعاعی از هر دو طرف
بلبرینگ شیار عمیق یکی از پر مصرف ترین بلبرینگ های موجود در صنایع
تحمل بار محوری و شعاعی
طراحی و تولید شیار و ساچمه به طور دقیق و تطابق کامل در حین کار
کاسه نمدهای فلزی یا پلاستیکی
مزایای بلبرینگ شیار عمیق
همانطور که گفته شد، بلبرینگ های شیار عمیق بیشترین کاربرد را دارند. همچنین این بلبرینگ ها مزیت های زیادی دارند که باعث شده تا این اندازه مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه به برخی از مزیت های بلبرینگ شیار عمیق اشاره شده است:

عمر طولانی
نیاز به روانکاری کم
قطعه ای ساده با قیمت اقتصادی
اصطکاک کم
عملکرد بدون صدا
ظرفیت تحمل بار محوری و شعاعی زیاد
کمپرسورها
توربین ها
همانطور که گفته شد کاربرد بلبرینگ شیار عمیق برای کاهش اصطکاک در شفت های دوار است که در تمامی دستگاه های گفته شده، بلبرینگ شیار عمیق کاربرد دارد.

معایب بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ شیار عمیق در کنار مزایای متعددی که دارد، نسبت به سایر بلبرینگ ها، دارای معایبی نیز هست. برخی از معایت بلبرینگ شیار عمیق عبارت اند از:

فضای بیشتری اشغال می کند.
تحمل ضعیف بارهای ضربه ای
عدم تحمل بارهای محوری از هر دو طرف
صدای بیشتر نسبت به بلبرینگ های شیار عمیق
اجزای بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ های شیار عمیق به طور کلی از چندین قطعه تشکیل شده اند. این قطعات شامل رینگ داخلی، رینگ خارجی، عناصر غلتان، قفسه و آب بند هستند. رینگ داخلی، رینگ خارجی و عناصر غلتان در تمامی بلبرینگ های شیار عمیق یکی است ولی نوع قفسه و آب بند با توجه به نوع بلبرینگ متفاوت می باشد. در تصویر زیر اجزا بلبرینگ شیار عمیق را مشاهده می کنید.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/1015/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%85%DB%8C%D9%82

بازدید : 3
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 9:46

خرید اینترنتی گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین
خرید اینترنتی گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان به دلیل صرف وقت کمتر و هزینه پایین تر، بسیار مقرون به صرفه و خوب می باشد و افراد بسیاری از این طریق وسایل و قطعات مورد نیاز خود را خریداری می کنند. به همین دلیل افراد می توانند برای خرید این نوع گیربکس ها تمام مزایا و ویژگی های آن ها را در نظر بگیرند و از طریق سایت های معتبر و خوب آن ها را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند و از خدمات خرید اینترنتی و خدمات پس از فروش آن ها، بهره مند شوند. کالا صنعتی یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید گیربکس ایرانی ، الکتروموتور ، پمپ و ... است. برای خرید گیربکس شاکرین اصفهان ، می توانید به فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی مراجعه کنید و این محصول فوق را به صورت آنلاین خریداری کنید.

همچنین می توان گفت افراد باید هنگام خریداری این گیربکس ها، حتماً به تبدیل مد نظر شان توجه کنند و آن را متناسب با کار خود خریداری کنند. از طرف دیگر افراد به دلیل اینکه این نوع گیربکس دارای قدرت بسیار بالا می باشد، می توانند گشتاور بالا و بسیار زیادی را در اختیار بگیرند.

محصولات پیشنهادی: خرید گیربکس MVF سهند
دسته بندی گیربکس MVF شاکرین
گیربکس های MVF شاکرین به دو دسته تقسیم می شود:

گیربکس فلنچ دار یا MVF/FC
گیربکس نرمال یا پایه دار MVF
کاربرد گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین
بالابرها
میکسرها
بتونیرها
بال میل ها
از گیربکس حلزونی فلنچ دار شاکرین مدل MVF/FC بیشتر برای دستیابی به گشتاوری پایین، سرعت پایین، گشتاور مشخص در سرعت های پایین و بالا و ... استفاده می کنند. علاوه بر این موارد از این گیربکس در فعالیت های دیگری از جمله ماشین آلات تراشکاری، استفاده در صنایع غذایی و بسته بندی، استفاده در آسانسور ها و کوره های صنعتی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توان گفت این نوع گیربکس ها به دلیل اینکه در واحد فروش بسیار خوب و مجربی تولید شده اند، دارای بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه می باشند.

ویژگی های گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین
از دیگر ویژگی های مهم گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عمر مفید و بسیار بالا
قدرت و نیروی گشتاور بسیار بالا
این نوع گیربکس دارای ابعاد متوسط و کوچک می باشد که این باعث اشغال فضای کمتری شده است.
داشتن ظاهر و ساختار ساده و گشتاور بسیار بالا
تعمیر و نگهداری بسیار آسان این وسیله
کار کردن با این دستگاه بسیار آسان می باشد و هیچ گونه سر و صدایی ندارد و ...
گیربکس ام وی اف شاکری صنعت سپاهان

گیربکس ام وی اف شاکرین اصفهان

گیربکس MVF شاکرین اصفهان

محصولات پیشنهادی: قیمت گیربکس صنعتی
مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین
یکی از مهم ترین کاربردهای این مدل گیربکس این است که دارای مشخصات فنی بسیار زیادی می باشد که این مشخصات فنی بسیار خوب باعث ترغیب افراد و مشتریان برای خرید آن ها شده است. از مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان که بسیار خوب می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل این گیربکس MVF/FC نرمال است.
اندازه و سایر آن شصت و دو می باشد.
این گیربکس صنعتی از نوع حلزونی می باشد.
جنس دنده آن برنج و جنس پوسته اش از آلومینیوم می باشد.
علاوه بر مشخصات فنی بالا، این نوع گیربکس مشخصات دیگری هم دارد که افراد باید هنگام خرید آن ها را اولویت خود قرار دهند. علاوه بر این می توان گفت، این نوع گیربکس حلزونی همیشه روغن کاری شده است؛ یعنی افراد قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید ابتدا این نوع گیربکس را روغن کاری کنند تا فعالیت هایشان به خوبی انجام شود.

گیربکس شاکرین اصفهان ام وی اف

گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان

افراد می توانند از طریق دریافت کاتالوگ گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان، با دیگر مشخصات فنی این نوع گیربکس آشنا شوند؛ چرا که در کاتالوگ آن ها تمام ویژگی، مشخصات فنی و عمومی، سایز و اندازه، دور موتور و ... این مدل گیربکس ها نوشته شده است. گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان دارای قطعات و مشخصات بسیار خوب و عالی می باشد که باعث شده است افراد به دلیل کیفیت و مرغوبیت این قطعات، جذب این نوع گیربکس ها شوند و آن ها را خریداری کنند. علاوه بر تمام خوبی هایی که این نوع گیربکس دارد، دارای یک عیب بزرگ می باشد که آن راندمان پایین و کم آن می باشد. اما در هر صورت افراد این گیربکس را به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد و انجام فعالیت ها با آن به آسانی، آن را خریداری می کنند.

محصولات پیشنهادی: فروش گیربکس حلزونی
مشخصات فنی گیربکس MVF شاکرین اصفهان
گیربکس حلزونی سری MVF به صورت مستقیم با الکتروموتور کوپل شده و دارای محور حلزونی از جنس فولاد آلیاژی بوده و سخت کاری شده تا بازدهی بهتری به وجود آورد. چرخ حلزون از جنس برنز ریخته گری و جنس پوسته این گیربکس برای مدل های 62 تا 250 از چدن سخت کاری شده و برای مدل های 30 تا 49 از آلومینیوم می باشد. گیربکس سری MVF معمولا از طریق پایه نصب می شوند و در موقعیت هایی که محدودیت مکانی دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

گیربکس شاکرین اصفهان ام وی اف

نکات مهم گیربکس MVF شاکرین اصفهان
عددی که پس از MVF می آید مشخص کننده فاصله مرکزی محور حلزون تا مرکز چرخ حلزون می باشد.
گیربکس ها از اندازه 44 تا 86 ، سری P به طور استاندارد با دو کف پوش نوع P تحویل داده میشود.
در اندازه های 110 تا 185 سری P برای استاندارد با یک کف پوش نوع P تحویل داده می شود.
موتور گیربکس های دو مرحله ای به طور استاندارد با محور خروجی تو خالی تولید و ارائه می شوند، فقط با در خواست خریدار با محورهای خروجی یک یا دو طرفه ارائه می گردد.
بنا به در خواست مصرف کننده سری P به طور کامل با بازوی واکنشی ارائه می شود.
اندازه جای خار و سوراخ های قلاویز شده محورهای ورودی و خروجی
در اندازه های 30/P و 44/P عرض توپی چرخ حلزون ( C 2 ) از طول L1 کوچکتر است.

سایت کالاصنعتی

بازدید : 3
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 11:47

کوپلینگ ها اجزای مکانیکی هستند که دو شفت را به هم متصل می کنند و به آنها اجازه می دهند نیرو و حرکت را منتقل کنند. نصب صحیح کوپلینگ برای عملکرد ایمن و کارآمد سیستم های انتقال قدرت بسیار مهم است. در ادامه به بررسی گام به گام مراحل نصب کوپلینگ به همراه وبدیو میپردازیم.

ویدیو نصب کوپلینگ
محصولات پیشنهادی: قیمت کوپلینگ
6 مرحله نصب کوپلینگ
نصب کوپلینگ دارای مراحل متفاوتی هست که معمولاً در اغلب کوپلینگ ها به یک صورت می باشد. در ادامه مراحل نصب یک کوپلینگ دیسکی آورده شده است.

1) ایمنی و بازرسی
قبل از شروع به نصب کوپلینگ، باید تمامی نکات ایمنی مانند پوشیدن تجهیزات شخصی مناسب را رعایت کرد. قطعات و کوپلینگ باید بررسی شوند تا مطمئن شد این قطعات عاری از خاک و آلودگی هستند. در صورت لزوم و وجود آلودگی آن را تمیز و جدا کنید.

در نصب کوپلینگ برای اطمینان از تناسب مناسب سوراخ های هاب ها را بررسی شود تا اطمینان حاصل شود کوپلینگ عاری از خاک و آلودگی هستند.

تمیز کردن برای نصب کوپلنگ

2) هاب ها نصب شوند
باید شفت ها را اندازه گیری کرد و نافی کوپلینگ را به همان میزان دلخواه تراشکاری داده شوند. هاب ها بر روی شفت ها نصب شوند. اگر هاب بر روی شفت نصب نمی شوند، باید هاب ها را به روش های متفاوت گرم کرد تا سوراخ به اندازه کافی بزرگ تر از شفت گسترش یابد. گرم کردن معمولاً تا 350 درجه فارنهایت کافی است. با باز شدن هاب، آن را بر روی شفت به موقعیت دلخواه می توان قرار داد.

هاب ها نصب شود

محصولات پیشنهادی: قیمت کوپلینگ KB
3) بررسی کردن ناهماهنگی ها
شفت ها ممکن است نسبت به یکدیگر سه نوع ناهماهنگی زاویه ای، محوری و موازی داشته باشند. انواع کوپلینگ ها باتوجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارند بتوانند یک، دو یا هر سه نوع ناهماهنگی را در خود جای دهند و بتوانند آن ها را تحمل کنند.

در ادامه انواع ناهماهنگی های شفت مورد بررسی قرار گرفته است.

ناهماهنگی زاویه ای
یک نشانگر شماره گیری را به طور محکم روی یک هاب نصب کنید و نشانگر را روی هاب دیگر قرار دهید. هر دو شفت را با هک یک دور بچرخانید و به حداقل و حداکثر قرائت نشانگر شماره گیری توجه کنید. تفاوت این مقادیر نباید از مقدار TIR مشخص شده در راهنمای نصب سازنده بالاتر باشد. در صورت بالاتر بودن به این معنا است که دو شفت نسبت به یکدیگر ناهماهنگی زاویه ای دارند.

ناهماهنگی زاویه ای

ناهماهنگی موازی
یک نشانگر شماره گیر را به طور محکم روی یک هاب نصب کنید و نشانگر را روی فلنچ هاب دیگر قرار دهید. هر دو شفت را با هم یک دور بچرخانید و به حداقل و حداکثر قرائت نشانگر شماره گیری توجه کنید. تفاوت این مقادیر نباید از مقدار TIR مشخص شده در راهنمای نصب سازنده بالاتر باشد. در صورت بالاتر بودن به این معنا است که دو شفت نسبت به یکدیگر ناهماهنگی موازی دارند.

ناهماهنگی موازی

ناهماهنگی محوری
فاصله محوری هاب ها باید طوری قرار گیرد که قطعات کوپلینگ صاف و بدون موج زدگی باشند. فاصله بین وجه های هاب که سایر قطعات بین این دو هاب قرار می گیرند باید هر دو در محدوده های ارائه شده برای بعد "N" در راهنمای نصب سازنده باشد.

ناهماهنگی محوری

محصولات پیشنهادی: قیمت کوپلینگ دنده ای
4) وصل کردن عضو مرکزی و هاب ها به یکدیگر
کوپلینگ ها برای اتصال دارای یک عضو میانی بین دو هاب خود هستند. عضو مرکزی در چندین پیکربندی وجود دارد. گاهی یک قطعه فلزی می باشد و گاهی یک قطعه پلاستیکی به نام الاستومر است. در این مرحله قطعه وسطی و دو هاب را به یکدیگر متصل می کنند.

وصل کردن عضو مرکزی و هاب ها

5) وارد کردن و سفت کردن پیچ های درپوش
در فرایند نصب کوپلینگ بعد از اتصال دو هاب به همراه قطعه میانی، پیچ های فشاری را به طور کامل برداشته شده و از طریق هاب ها وارد شده و رزوه می شوند. پیچ درپوش را با گشتاور ذکر شده در دفترچه راهنمای نصب سازنده محکم شوند.

6) بررسی تراز نهایی شفت
در نهایت امر تراز را مجدد باید بررسی کرد. بررسی تراز باید در موقعیت های ساعتی 3، 6، 9 و 12 انجام شود.

بررسی تراز نهایی شفت

اقدامات احتیاطی هنگام نصب کوپلینگ
کوپلینگ انتخاب شده باید بتواند ناهماهنگی ها را در خود جای دهد و مناسب با نیاز باشد.
پیچ های کوپلینگ نباشد شل یا آسیب دیده باشند و کوپلینگ ها باید کاملاً مطابقت داشته باشند.
برخی از کوپلینگ ها مانند کوپلینگ های دنده ای و اولدهام باید به طور مرتب روغن کاری شوند.
کوپلینگ باید قبل از نصب حتماً بررسی شود که دچار ترک خوردگی نباشد و در صورت ترک خوردگی آن را تعویض کرد.
روانکاری کوپلینگ باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود کوپلینگ از لحاظ روانکاری خوب است یا خیر.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7/1838/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF

بازدید : 8
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 9:54

هواکش‌ها نقشی حیاتی در تهویه و تصفیه هوای محیط‌های مختلف ایفا می‌کنند. از منازل مسکونی گرفته تا کارخانه‌های صنعتی، وجود یک سیستم تهویه مناسب با استفاده از هواکش‌های باکیفیت، لازم و ضروری است و سلامتی و آسایش افراد را تضمین می‌کند. شرکت دمنده از سال 1346 فعالیت خود را با تولید انواع هواکش خانگی دمنده و هواکش صنعتی دمنده آغاز کرده است. در حال حاضر برند دمنده یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده انواع تهویه و هواکش در ایران است.تنوع محصولات دمنده به بیش از 150 مدل در انواع خانگی، صنعتی، آکسیال تاسیساتی، سانتریفیوژ تاسیساتی و تخلیه دود است. تمامی هواکش ها و محصولات دمنده، با نشان استاندارد ایمنی و همراه با گواهینامه CE اروپا تولید می شوند. همچنین هواکش های دمنده دارای 18 ماه گارانتی است که باعث می شود شما بتوانید بدون نگرانی محصولات این برند را خریداری کنید و از گارانتی آن نیز بهره مند شوید.

خرید هواکش دمنده (راهنمای انتخاب و خرید)
یکی از سؤالاتی که همواره مشتریان هنگام خرید هواکش دارند این است که چه هواکشی مناسب است؟ هنگام خرید هواکش باید پارامترهایی را مورد توجه قرار داد تا بتوان هواکش مناسبی را خریداری کرد. در ادامه پارامتر هایی را بیان می کنیم که هنگام خرید هواکش دمنده باید مورد بررسی قرار داد:

نوع و مدل هواکش: اصلی ترین نکته هنگام خرید هواکش دمنده این است که هواکش برای چه محیطی قرار است استفاده شود؟ محیط خانگی است یا صنعتی؟ مدل هواکش باید مطابق با محیط باشد.
مشخصات فنی: بعد از مشخص شدن محیط، باید بدانید هواکش چه میزان هوایی را قرار است جا به جا کند تا ظرفیت و قدرت مناسبی انتخاب شود.
سطح صدا: این مورد به ویژه هنگام خرید هواکش های خانگی مورد توجه است. هواکش های خانگی دمنده کمترین سر و صدا را دارند.
گارانتی: یکی از مواردی که هنگام خرید هواکش دمنده بسیار مورد توجه است، گارانتی محصول است. تمامی هواکش های دمنده دارای 18 ماه گارانتی می باشند.
نصب آسان: هنگام خرید هواکش دمنده، همراه با گارانتی یک دفترچه راهنمای نصب آسان هواکش ارسال می شود که به شما کمک می‌کند بتوانید به راحتی هواکش را نصب کنید.
برای خرید انواع هواکش های دمنده می توانید به محصول مورد نظر در سایت کالا صنعتی مراجعه کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش کالا صنعتی تماس بگیرید.

نمایندگی هواکش دمنده
کالا صنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مفتخر است به عنوان نماینده رسمی برند فن هواکش دمنده فعالیت کند. نمایندگی دمنده علاوه بر فروش انواع مختلف هواکش و فن، تمام خدمات مرتبط با این دستگاه ها را مانند مشاوره فنی رایگان در هنگام خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه میدهد. کالا صنعتی به عنوان نمایندگی هواکش دمنده موظف است کیفیت، اصالت کارا تضمین کند. همچنین با ارائه قیمت بروز انواع هواکش دمنده به مشتری در هنگام انتخاب و خرید محصول کمک کند. همچنین نماینده برند دمنده با ایفای نقش ارتباطی میان تولید کنندگان و مشتریان و حذف واسطه ها به مشتریان خدمات میدهد.

انواع هواکش دمنده
هواکش خانگی دمنده
هواکش صنعتی دمنده
هواکش آکسیال دمنده
هواکش سانتریفیوژ دمنده
انواع هواکش دمنده صنعتی
این سری از هواکش های دمنده نسبت به هواکش خانگی، قدرت بیشتری دارند. هواکش صنعتی دمنده برای فضاهای صنعتی مانند کارخانه ها، کارگاه ها، سوله ها و... مورد استفاده قرار میگیرند. هواکش صنعتی دمنده معمولا فلزی هستند و مقاومت بالایی دارند. همچنین این سری از هواکش های دمنده در برابر شرایط مختلف مانند رطوبت، زنگ زدگی و... مقاوم هستند. در ادامه به معرفی انواع هواکش های صنعتی دمنده پرداخته می شود. هواکش های صنعتی دمنده همگی آکسیال هستند و نسبت به هواکش های آکسیال تاسیساتی دمنده قدرت کمتری دارند.

هواکش دمنده صنعتی ایلکا

هواکش دمنده صنعتی فلزی(سنگین و سبک)

هواکش دمنده صنعتی مدل پرواانه دایکست

هواکش دمنده صنعتی طرح آلمان

هواکش دمنده خانگی
هواکش خانگی دمنده یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت دمنده است که در سال های اخیر به دلیل کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب بسیار محبوب شده است. هواکش های خانگی برای مصارف سبک و فضاهای نسبتا کوچک مانند حمام، آشپزخانه و دستشویی و به طور کلی مکان هایی که هوا به طور طبیعی در جریان نیست کاربرد دارد. برند دمنده در طراحی و تولید هواکش خانگی بسیار عملکرد مطلوبی داشته و دارای گواهینامه CE اتحادیه اروپا و نشان استاندارد ایمنی است. از این رو با تهیه هواکش خانگی دمنده بهترین کارایی را تجربه خواهید کرد.

هواکش خانگی دمنده مدل لوله ای توربو

هواکش خانگی دمنده هایلوکس

هواکش خانگی دمنده دریچه دار لوکس

هواکش خانی دمنده فلزی

هواکش سانتریفیوژی دمنده
این سری از هواکش های دمنده برای ایجاد ظرفیت هوادهی متوسط در فشارهای بالا استفاده می شود. در هواکش سانتریفیوژ دمنده، هوا در جهت محور فن وارد شده و عمود بر محور فن خارج می شود. این نوع از فن های دمنده در دو نوع پروانه فوروارد و بکوارد تولید و طراحی می شوند و قسمت حلزونی در آن ها وظیفه هدایت هوا و انتقال آن به سمت دهانه خروجی را دارد. هواکش های سانتریفیوژ دمنده با موتورهای تکفاز یا سه فاز در در سرعت ها 900، 1400 و 3000 دور طراحی و تولید می شوند. در ادامه به بررسی و معرفی برخی از انواع هواکش های سانتریفیوژ دمنده می پردازیم.

هواکش سانتریفیوژ دمنده مدل یک طرف بکوارد bib

هواکش رادیال سقفی دمنده

هواکش سانتریفیوژ دمنده مدل یک طرف فوروارد

هواکش سانتریفیوژ دمنده مدل دو طرف فوروارد

هواکش بلوئر فن کوئل دمنده

هواکش بکوارد حلزونی دمنده

هواکش بین کانالی مدل لاین ونت دمنده

هواکش آکسیال دمنده
در هواکش آکسیال دمنده که با نام هواکش های محوری نیز معروف است جهت ورود و خروجح هوا یکسان می باشد و این هواکش های دمنده در راستای محور مکش کرده و در همان راستا تخلیه می کنند. هواکش آکسیال دمنده در دو نوع جلو زن (جهت جا به جایی هوا مانند هواکش های معمولی) و معکوس (جهت نصب روی دستگاه های تهویه مطبوع نظیر کندانسور) تولید می شوند. هواکش های آکسیال دمنده در انواع متفاوتی تولید می شوند که در ادامه مشخصات آن ها نشان داده شده است. این سری از هواکش های دمنده نسبت به هواکش های صنعتی دمنده، قدرت بیشتری دارند و در مکان های خاص مورد استفاده قرار میگیرند.

هواکش آکسیال یوروونت دمنده

هواکش آکسیال صنعتی ایلکا فلزی دمنده

هواکش آکسیال سیلندری دمنده

قیمت هواکش دمنده
یکی از عواملی که همواره برای خریدار اهمیت دارد، قیمت محصول است. قیمت هواکش دمنده به عوامل متعددی بستگی دارد و طیفی از رنج قیمت های مختلف را در می‌گیرد. محصولات دمنده همواره با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی همراه با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می شود. در ادامه به بررسی مواردی به بر قیمت هواکش دمنده تأثیر گذار است می پردازیم:

ظرفیت هواکشی: هرچه ظرفیت هواکشی بیشتر باشد، قیمت هواکش دمنده نیز افزایش پیدا می کند.
ابعاد فیزیکی هواکش: یکی از عوامل تأثیر گذار در قیمت هواکش دمنده، ابعاد آن است. قیمت با توجه به ابعاد متغیر است و هرچه هواکش ابعاد بزرگتری داشته باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.
ویژگی های خاص: برخی از هواکش های دمنده با توجه به درخواست مشتری با ویژگی های خاصی تولید می شوند که این مورد نیز بر قیمت هواکش دمنده تأثیر گذار است.
محل خرید: یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار، محل خرید محصول می باشد که قیمت در مراکز فروش متفاوت است.
نوع موتور و مدل هواکش دمنده
ابعاد فیزیکی هواکش
ظرفیت تصفیه و دبی هواکش
سطح مصرف انرژی
قیمت هواکش دمنده می تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متفاوت باشد که به نوع هواکش، قابلیت های آن، ابعاد و... بستگی دارد. سایت کالا صنعتی به عنوان یکی از نمایندگان رسمی برند دمنده مشغول به فروش انواع هواکش دمنده با بهترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه داده است. شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت های انواع هواکش دمنده، محصولات این برند را مشاهده کنید

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/2793/%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%87%D9%88%D8%A7%DA%A9%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%87%D9%88%D8%A7%DA%A9%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%D9%87%D9%88%D8%A7%DA%A9%D8%B4-%D8%AF%D9%85%D9%86%D8%AF%D9%87

بازدید : 11
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 8:50

شرکت ایلماز (YILMAZ) به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در حوزه طراحی و تولید انواع الکترو گیربکس های صنعتی در بخش اروپایی کشور ترکیه مشغول به فعالیت است. محصولات تولیدی این شرکت به علت کیفیت بالا و عملکرد مطلوب، جای خود را در بازارهای جهانی به خصوص بازار ماشین آلات و تجهیزات صنعتی ایران به خوبی باز کرده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از محصولات پرطرفدار و پر تقاضای شرکت ایلماز به نام گیربکس بول هلیکال ایلماز بپردازیم و مشخصات فنی و مزایای این الکترو گیربکس صنعتی پربازده را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که می دانید گیربکس یا جعبه دنده یکی از تجهیزات ضروری در کارگاه ها و کارخانجات می باشد. از این رو بازار تأمین و عرضه این محصول معمولاً در تمامی کشورهای جهان داغ می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از پربازده ترین گیربکس های صنعتی آشنا شوید.

گیربکس ایلماز سری k

محصولات پیشنهادی: فروش گیربکس آویز SEW
الکترو گیربکس بول هلیکال سری KR ایلماز
قبل از معرفی و بررسی ساختار و مشخصات فنی الکترو گیربکس بول هلیکال سری KR ایلماز، ابتدا بهتر است کمی راجع به چیستی گیربکس های هلیکال صحبت کنیم. گیربکس هلیکال (Helical) دسته ای از گیربکس های صنعتی هستند که با نام گیربکس شافت مستقیم شناخته می شوند. گیربکس شافت مستقیم یا bevel helical gearbox در مقایسه با سایر گیربکس های صنعتی نظیر گیربکس های حلزونی و مکعبی، راندمان کاری بالای نود درصدی از خود ارائه می دهند. در ساختار فنی گیربکس بول هلیکال ایلماز، از دو چرخ دنده عمود بر هم بهره گیری شده است که علاوه بر اینکه قابلیت انتقال گشتاور را دارد، می تواند در گشتاور ورودی تغییر جهت 90 درجه ای را نیز اعمال نماید. در انواع گیربکس های بول هلیکال برند ایلماز، چرخ دنده های پینیون تعبیه شده است که نسبت به چرخ دنده های ساده به کار رفته در گیربکس های حلزونی، راندمان بیشتری دارند.

انواع گیربکس سری k ایلماز

مشخصات فنی الکترو گیربکس بول هلیکال ایلماز سری KR
گیربکس های سری KR ایلماز در ساختار خود از الکتروموتور IEC بهره گیری می کنند. همچنین فلنچ کوپل شده در تولید این محصولات صنعتی لحاظ شده است. در رابطه با مشخصات فنی الکترو گیربکس بول هلیکال ایلماز سری KR باید بگوییم اجزای اصلی سازنده این گیربکس یا جعبه دنده عبارتند از:

بدنه اصلی یا پوسته که با نام shell در کاتالوگ گیربکس بول هلیکال ایلماز مشخص می شود.
چرخ دنده یا gear که اصلی ترین مؤلفه گیربکس بوده و در این محصول از نوع بول هلیکال یا مارپیچی مخروطی می باشد،
محور یا شفت ورودی و خروجی که با عبارت shaft در کاتالوگ محصول قابل مشاهده می باشد و از جنس فولاد می باشد.
کاسه نمد یا seal که قطعه حفاظتی یاتاقان از گرد و خاک بوده و همچنین مانع نشت روغن داخل گیربکس به محیط خارج از آن می گردد.
یاتاقان یا bearing
درپوش بررسی روغن و کنترل کردن آن
و ...
نمایی از الکتروگیربکس ایلماز سری kr

ویژگی های ساختاری گیربکس بول هلیکال ایلماز
از دیگر ویژگی های ساختاری و عملکردی گیربکس بول هلیکال ایلماز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی بدنه مونو بلوک
قدرت بالا
ارائه گیربکس های 2 و 3 مرحله ای در یک بدنه با نسبت دنده وسیع و مقادیر گشتاور بالا
امکان اتصال موتورهای استاندارد IEC B5 و B14
قابل انتخاب با موتورهای الکترومغناطیسی
استفاده از بلبرینگ با عمر بالا
جنس بدنه چدن GG20 و GGG40
برخوردار از استاندارد EN ISO 9001
همچنین لازم به ذکر است که گشتاور خروجی این گیربکس ها که جزو گیربکس های سری K ایلماز محسوب می شوند، در بازه 80 تا 15000 نیوتون متر برآورد شده است. در رابطه با سرعت خروجی این محصولات نیز، شرکت سازنده، بازه 0.1 تا 4000 دور در دقیقه را در کاتالوگ مشخصات این گیربکس ها درج نموده است.

قیمت الکتروگیربکس ایلماز سری KR

محصولات پیشنهادی: گیربکس آویز ایلماز سری DR
قابلیت ها و تجهیزات جانبی گیربکس بول هلیکال ایلماز
انواع گیربکس bevel helical ایلماز ترکیه، محصولاتی با راندمان کاری بالا و سر و صدای بسیار کم در حین عملکرد می باشند. از این گیربکس ها در صنایع مختلف از صنایع نساجی و فولاد و صنایع معدنی گرفته تا صنایع تولید مواد غذایی و نوشیدنی و صنایع بسته بندی و ... بهره گیری می شود. گیربکس های تولید شده توسط شرکت ایلماز ترکیه از نظر استحکام محصول در شرایط کاری مختلف، در سطح بالا و بسیار مطلوبی قرار دارند. از دیگر قابلیت ها و همچنین آپشن های جانبی این سری از گیربکس های بول هلیکال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ویژگی های شفت و فلنج اختیاری
فلنج های اتصال ورودی ویژه برای سرووموتورها
ترمز الکترومغناطیسی پشت موتور (24V/220V/380V)
برنامه قفل مکانیکی
کاربرد فن مستقل برای موتورها در کاربردهای اینورتر فرکانس

قیمت گیربکس بول هلیکال سری KR ایلماز ترک
محصولات گیربکس بول هلیکال ایلماز ترک در سری های متنوع با ویژگی ها و آپشن های کاربردی مختلفی طراحی و تولید می شوند و هر کدام مختص کاربردها و نیازهای متفاوتی در صنایع مختلف هستند. به طور کلی قیمت گیربکس بول هلیکال سری KR ایلماز ترک به طیف وسیعی از پارامترهای ساختاری و عملکردی گیربکس همچون سری یا تیپ گیربکس، دور خروجی گیربکس (با واحد دور در دقیقه یا RPM که برای گیربکس های سری KR می تواند در حدود 15، 19، 22، 25، 38 و 99 دور در دقیقه باشد)، توان ورودی گیربکس (بر حسب کیلووات)، جنس پوسته، قطر شافت خروجی (بر حسب میلی متر) و ... بستگی دارد.

خرید آنلاین گیربکس بول هلیکال ایماز سری KR

محصولات پیشنهادی: قیمت گیربکس پشت تراکتوری
خرید اینترنتی الکتروگیربکس بول هلیکال ایلماز
چنانچه قصد خرید گیربکس صنعتی از نوع گیربکس های بول هلیکال را دارید، خرسندیم عنوان کنیم که تیم حرفه ای، مجرب و متخصص کالا صنعتی آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه انتخاب و خرید انواع گیربکس بول هلیکال ایلماز به متقاضیان گرامی می باشد. کارشناسان بخش فروش ما در اسرع وقت راهنمایی های لازم در جهت خرید گیربکس متناسب با نیاز شما را ارائه نموده و به منظور انتخاب محصولی باکیفیت و انجام خریدی مقرون به صرفه، مطمئن و راضی کننده، در کنارتان خواهند بود. جهت خرید اینترنتی الکتروگیربکس بول هلیکال ایلماز (YILMAZ Bevel Helical Gearbox) می توانید به سایت کالا صنعتی به نشانی www.kalasanati.com مراجعه نموده و سفارشات خود را ثبت و از خدمات ارسال سریع محصول، ضمانت اصالت کالا، امکان پرداخت در محل و پشتیبانی شبانه روزی در تمام روزهای هفته بهره مند شوید.

لوگو شرکت ایلماز ترکیه

منبع:%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%B2-yilmaz/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/1172/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%A8%DA%A9%D8%B3-bevel-halical-%D8%A8%D9%88%D9%84-%D9%87%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%B2

بازدید : 7
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 8:41

بلبرینگ (بال بِرینگ یا به انگلیسی Ball bearing) نوعی یاتاقان غلتشی توپی است که چرخش تجهیزاتی مانند الکتروموتور را تسهیل میکنند. عناصر غلتان در بلبرینگ ها ساچمه های گرد هستند که باعث کاهش اصطکاک و تماس قطعات میشوند. انواع بلبرینگ میتوانند فشار بار شعاعی و بار محوری را تحمل کنند. در بلبرینگ ها بار از لایه خارجی به گوی ها اعمال و سپس به لایه داخلی منتقل میشود. در ادامه به بررسی بلبرینگ ها و انواع آن میپردازیم.

بلبرینگ

خرید بلبرینگ (راهنمای انتخاب و خرید)
اگر مشخصات بلبرینگ مدنظر خود را مشخص کرده اید؛ کافی است که با استفاده از فیلترهای ایجاد شده در سمت راست، محصول خود را به راحتی پیدا کنید. اگر هم نیاز به اطلاعات فنی دارید کافی است با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید و مشاوره فنی رایگان دریافت کنید.

برای خرید یک بلبرینگ باید نکاتی رو مورد بررسی قرار داد. برخی از این نکات در ادامه آورده شده اند که عبارت اند از:

نوع بلبرینگ: با توجه به کاربرد دستگاه و بارهایی که به بلبرینگ وارد می شود باید نوع مناسب بلبرینگ انتخاب شود. در ادامه انواع بیرینگ های صنعتی را به همراه کاربرد و ویژگی ها بررسی میکنیم.
ابعاد: بعد از انتخاب نوع بلبرینگ، ابعاد بلبرینگ اهمیت دارد. باید مشخص شود برای دستگاه بلبرینگ با چه ابعادی نظیر قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت نیاز است.
سرعت دوران: بلبرینگ ها برای نیاز برای سرعت دوران بالا طراحی می شوند که با مکانیزم منحصر فردی عمل میکنند. اصطلاحاً به این بلبرینگ ها، بلبرینگ های دور بالا می گویند.
ویژگی خاص: یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر خرید بلبرینگ، شرایط محیط کار است. برای مثال بعضی اوقات بلبرینگ در محیط های مرطوب کار میکند که در این صورت باید از بلبرینگ های آب بندی شده با آب بند پلاستیکی استفاده کرد.
برند: پس از انتخاب کامل نوع بلبرینگ، ابعاد و مشخصات منحصر به فرد بلبرینگ نوبت به انتخاب برند بلبرینگ می رسد. در بازار ایران بلبرینگ ها در برند ها و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند.
در بسیاری از مواقع قرار است بلبرینگ جدید خریداری شده و جایگزین بلبرینگ قبلی شود. بر روی تمامی بلبرینگ ها کدی حک شده که تمامی مشخصات گفته شده را در بر میگیرد. با ارائه این کد به کارشناسان فروش کالا صنعتی شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

انواع بلبرینگ
بلبرینگ‌ها به 4 دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از:

بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ خود تنظیم
بلبرینگ کف گرد
هر کدام از این بلبرینگ‌ها دارای ساختار و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در ادامه به بررسی مختصری از این بلبرینگ‌ها می پردازیم.

بلبرینگ شیار عمیق
بلبرینگ شیار عمیق

بیشترین کاربرد میان بلبرینگ‌ها را بلبرینگ شیار عمیق دارد. بلبرینگ شیار عمیق نیاز کمی به نگهداری دارد و در انواع باز (بدون آب بند) و آب بندی شده تولید می شوند. بلبرینگ شیار عمیق به صورت تک ردیفه و دو ردیفه به صورتی طراحی شده اند که می توانند بارهای شعاعی و محوری زیادی را تحمل کنند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ شیار عمیق
ظرفیت و تحمل فشار بار بسیار بالا خودرو و قطعات خودرو (دینام، کولر و فن)
امکان حرکت به یکباره با سرعت زیاد و ایستادن بسیار سریع

بسیاری از صنایع تولیدی و کارخانجات
نصب آسان
صنایع انتقال نیرو
هزینه نگهداری بسیار کم کشاورزی
بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ تماس زاویه اس

در برخی کاربردها مانند نصب عمودی الکتروموتورها به دلیل وجود بار محوری و شعاعی همزمان از بلبرینگ تماس زاویه ای استفاده می شود. بلبرینگ تماس زاویه ای در 3 مدل تک ردیفه، دو ردیفه و چهار نقطه تماسی تولید می شوند که می توانند بارهای شعاعی و محوری را به صورت همزمان تحمل کنند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ تماس زاویه ای
ظرفیت و تحمل فشار بار بسیار بالا پمپ‌های آب صنعتی
امکان حرکت به یکباره با سرعت زیاد و ایستادن بسیار سریع

کمپرسور
نصب آسان
حمل و نقل مواد
هزینه نگهداری بسیار کم انواع موتور الکتریکی
بلبرینگ خود تنظیم
بلبرینگ خود تنظیمچ

ویژگی منحصر به فرد بلبرینگ خود تنظیم، تحمل انواع ناهماهنگی های شفت است. بلبرینگ خود تنظیم با شماره فنی 1 شروع می شود و می تواند بارهای شعاعی بسیار سنگین و بارهای محوری سبک از هر دو طرف را تحمل کند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ خود تنظیم
به حداقل رساندن صدا و لرزش فن‌های صنعتی با سرعت حرکت بالا
تطبیق ناهماهنگی های ثابت و متحرک به صورت خودکار

صنایع غذایی
عملکرد عالی در سرعت های بسیار بالا
صنایع ساخت کاغذ
بار کم صنایع ساخت مواد
بلبرینگ کف گرد
بلبرینگ کفگرد

این سری از بلبرینگ ها می توانند بارهای محوری سنگینی را تحمل کنند و نباید تحت هیچ گونه بار شعاعی قرار بگیرند. بلبرینگ کف گرد در دو سری تک جهته و دو جهته تولید می شود که همانطور که از نام آن ها مشخص است، بلبرینگ کف گرد تک جهته می تواند بارهای محوری را در یک جهت و بلبرینگ کف گرد دو جهته می تواند بارهای محوری را در هر دو جهت تحمل کند.

ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ کف گرد
تعلیق بار در سرعت زاویه ای بالا انواع پمپ های آب صنعتی
پر کردن فضای ایجاد شده بین شیار و پولک بلبرینگ های کف گرد انواع فن های صنعتی
نصب آسان
دستگاه ها و ماشین آلات حمل و نقل
هزینه نگهداری بسیار کم کارخانه های تولید مواد معدنی و سیمان
برندهای بلبرینگ
کالا صنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی، بلبرینگ در برندهای زیر را تامین و با حذف واسطه به دست مشتریان میرساند.

بلبرینگ skf

بلبرینگ skf از مطرح ترین برندهای تولید کننده انواع بیرینگ در جهان است. شرکت اس کا آف با رفع تمام باگ ها محصولاتی کاملا با کیفیت را روانه بازار میکند. از مهم ترین ویژگی های این برند میتوان به طول عمر بالا و پاسخ به نیازهای تجهیزات صنعتی اشاره کرد. کالا صنعتی ارائه دهنده انواع بلبرینگ skf اصل در ایران است.

بلبرینگ dkfl

کیفیت بلبرینگ dkfl بسیار بالاتر از بیرینگ های چینی است. کالا صنعتی اصالت کالاهای این برند را تضمین میکند. قیمت مناسب، مقاومت بالا در برابر آسیب های مکانیکی و عملکرد مناسب از مهم ترین ویژگی های برند dkfl است.

بلبرینگ کویو

کویو از مهم ترین برندهای تولید کننده انواع بلبرینگ در جهان است که کیفیت محصولاتش با برندهای اروپایی برابری میکند. قیمت مناسب این محصولات از مهم ترین ویژگی های این برند است.

بلبرینگ kg

بلبرینگ kg یکی دیگر از برندهای محبوب در جهان است که کیفیت متریال و مقاومت بلبرینگ در برابر ضربات مکانیکی از مهم ترین اهداف این برند است. کی جی تمام نیازهای سیستم صنعتی شما را رفع میکند.

بلبرینگ fag

بلبرینگ ناچی

بلبرینگ ntn

بارهای وارد شده به بلبرینگ
یکی از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب یک بلبرینگ، بارهای وارد شده به بلبرینگ است. انتخاب مناسب بلبرینگ باید بر اساس کاربرد باشد و هر بلبرینگ می تواند بار خاصی را تحمل کند و اگر به نادرستی انتخاب شود، باعث کاهش طول عمر بلبرینگ می شود. همانطور که بالاتر به آن اشاره به طور کلی بارهای وارد شده به بلبرینگ به سه دسته بارهای شعاعی، بارهای محوری و بارهای ترکیبی تقسیم می شوند.

بار های شعاعی: بار های شعاعی به صورت عمود بر بلبرینگ و محور شفت وارد می شود. بار های شعاعی در کاربردهای چرخشی مانند چرخ ماشین، محور ماشین، الکتروموتور ها و گیربکس های معمولی وارد می شوند. در بلبرینگ هایی که تحت بار شعاعی قرار دارند، بار از رینگ داخلی، از طریق عناصر غلتان به رینگ خارجی منتقل می‌شود. بسته به طراحی بلبرینگ و اندازه بار، نیرو بر روی چندین عنصر غلتان به طور همزمان توزیع می شود.

بار شعاعی

بارهای محوری: همانطور که از نام آن ها پیدا است، بار های محوری موازی بر محور شفت وارد می شود. بارهای محوری در چندین بخش مانند محورهای خودرو، موتورهای جت، توربین‌های بادی و سیستم‌های نقاله صنعتی رایج هستند. آنها همچنین در پمپ ها و کمپرسورها و سیستم های اسکرو درایو به دلیل نیروهای اعمال شده توسط سیال، گاز یا حرکت مکانیکی وارد می شوند. بار های محوری از طریق رینگ های بلبرینگ و عناصر غلتان منتقل می شود. در بلبرینگ ها، بار از طریق توپ ‌هایی که موازی محور چرخش هستند، از یک رینگ به رینگ دیگر منتقل می‌شود و ظرفیت بار محوری بالایی را ممکن می‌سازد.

بار محوری

بارهای ترکیبی: منظور از بارهای ترکیبی همانطور که از نام آن ها پیدا است، ترکیبی از بارهای محوری و شعاعی به صورت همزمان است. بهترین بلبرینگ ها برای تحمل این بارها، بلبرینگ های تماس زاویه ای می باشد.

بار ترکیبی

کد فنی بلبرینگ
هر بلبرینگی با یک کد شناخته می شوند. کد فنی بلبرینگ اغلب بر روی تمامی بلبرینگ ها حک شده است. برای بسیاری از مشتریان این سوال پیش می آید که این کد به چه معنا است. کد فنی بلبرینگ نشانگر نوع بلبرینگ، ابعاد بلبرینگ، آب بند بلبرینگ، قفسه بلبرینگ و سایر مشخصات منحصر به فرد بلبرینگ است. در ادامه به بررسی کد فنی بلبرینگ ها با ارائه یک مثال میپردازیم:

کد فنی بلبرینگ ها

نوع بلبرینگ: دو رقم اول کد فنی مربوط به نوع بلبرینگ است. برای مثال بلبرینگ های شیار عمیق با کد های 60، 61، 62، 63 و 64 شروع می شوند. هر نوعی از بلبرینگ ها دارای کد مخصوص خود هستند. کد فنی بالا با 62 شروع شده است و به این معنا است که بلبرینگ، شیار عمیق است.
اندازه بلبرینگ: دو رقم بعدی بلبرینگ اندازه قطر خارجی بلبرینگ را نشان می دهد. دو رقم بعدی بلبرینگ ها یکی از حالت ها زیر است:
00: اندازه قطر خارجی 10 میلیمتر است.
01: اندازه قطر خارجی 12 میلیمتر است.
02: اندازه قطر خارجی 15 میلیمتر است.
03: اندازه قطر خارجی 17 میلیمتر است.
05,04,...,40: هنگانی که دو رقم بعدی بزنگ تر از 03 باشد، قطر خارجی بلبرینگ برابر با حاصل ضرب دو رقم آخر در 5 می باشد.
البته باید گفت کد فنی برخی از بلبرینگ ها خاص است و شامل این موارد نمی شوند. در کد فنی بالا دو رقم آخر 03 است در نتیجه قطر خارجی بلبرینگ 17 میلیمتر است.
پسوند بلبرینگ: بعد از اعدای ابتدایی که نشانگر نوع و اندازه بلبرینگ است، پسوند بلبرینگ نشان داده می شود که بیانگر نوع آب بند، قفسه و دیگر مشخصات خاص بلبرینگ است. با دیدن کد فنی بالا متوجه می شویم بلبرینگ دارای آب بندفلزی از هر دو طرف است و همچنین بلبرینگ دور بالا می باشد.
برای کسب اطلاع بیشتر راجع به انواع کد فنی بلبرینگ می توانید مقاله آشنایی با شماره فنی بلبرینگ را مطالعه کنید.
قیمت بلبرینگ
بلبرینگ ها از کوچکترین تا بزرگترین سایز ها رنج قیمتی بسیار متفاوتی دارند. فاکتور های متعددی بر قیمت بلبرینگ تاثیر گذار است که در ادامه به بررسی مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت بلبرینگ می پردازیم:

نوع بلبرینگ: همانطور که در بالاتر گفته شد بلبرینگ ها به 4 دسته تقسیم می شوند که هر کدام برای کاربردهایی مورد استفاده قرار میگیرند. هر کدام از این بلبرینگ ها دارای قیمت متفاوتی هستند.
ابعاد بلبرینگ: بعد از نوع بلبرینگ، معمولی ترین فاکتور تاثیر گذار بر قیمت بلبرینگ، ابعاد آن است. هرچه ابعاد یک بلبرینگ بزرگتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.
ویژگی های خاص: برخی بلبرینگ ها دارای ویژگی های خاصی مانند دور بالا بودن، آب بندی شده و … هستند که هر کدام از این ویژگی ها بر قیمت بلبرینگ اثر گذار است.
برند بلبرینگ: در نهایت، دیگر عامل تأثیر گذار بر قیمت بلبرینگ، برند آن است. بلبرینگ در برند های متفاوت چینی، ژاپنی و اروپایی تولید و در بازار ایران عرضه می شود. بلبرینگ های اروپایی مانند SKF و FAG بهترین کیفیت را دارند و قیمت آن ها نیز از سایر بلبرینگ ها بیشتر است. بعد از بلبرینگ های اروپایی، برند های ژاپنی مانند NACHI، KOYO و NTN کیفیت بالاتری دارند. این بلبرینگ ها نسبت به بلبرینگ های اروپایی قیمت پایین تری دارند. در نهایت بلبرینگ های چینی کمترین قیمت را دارد. بسیاری از بلبرینگ های چینی مانند DKFL و KG کیفیت بسیار مناسبی دارند که نسبت به قیمت آن ها بسیار مناسب است.
اجزای بلبرینگ
طراحی و ساختار بلبرینگ ها شامل رینگ داخلی، رینگ خارجی، قفسه، آب بند و عناصر غلتان می شود. در تصویر زیر ساختار بلبرینگ ها را مشاهده می کنید.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/228/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF

بازدید : 11
جمعه 14 ارديبهشت 1403 زمان : 21:46

شرکت فن آوران تهویه پیام یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع هواکش های صنعتی در ایران است. این شرکت هواکش های خود را تحت لیسانس آلمان مونتاژ کرده و هواکش زیلابگ دارای استاندارد های جهانی است. هواکش زیلابگ صنعتی دارای انواع متفاوتی است که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است تمامی هواکش های زیلابگ دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. شما می توانید برای خرید انواع هواکش های زیلابگ با کارشناسان فروش کالا صنعتی تماس بگیرید.

خرید فن زیلابگ (راهنمای انتخاب و خرید)
برای خرید هواکش زیلابگ باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. مهم ترین فاکتور هایی که هنگام خرید هواکش اهمیت دارند، عبارت اند از:

نوع و مدل هواکش: اصلی ترین نکته هنگام خرید هواکش دمنده این است که هواکش برای چه محیطی قرار است استفاده شود؟ محیط خانگی است یا صنعتی؟ مدل هواکش باید مطابق با محیط باشد.
مشخصات فنی: بعد از مشخص شدن محیط، باید بدانید هواکش چه میزان هوایی را قرار است جا به جا کند تا ظرفیت و قدرت مناسبی انتخاب شود.
سطح صدا: این مورد به ویژه هنگام خرید هواکش های خانگی مورد توجه است. هواکش های خانگی دمنده کمترین سر و صدا را دارند.
گارانتی: یکی از مواردی که هنگام خرید هواکش دمنده بسیار مورد توجه است، گارانتی محصول است. تمامی هواکش های دمنده دارای 18 ماه گارانتی می باشند.
نصب آسان: هنگام خرید هواکش دمنده، همراه با گارانتی یک دفترچه راهنمای نصب آسان هواکش ارسال می شود که به شما کمک می‌کند بتوانید به راحتی هواکش را نصب کنید.
برای خرید انواع هواکش های دمنده می توانید به محصول مورد نظر در سایت کالا صنعتی مراجعه کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش کالا صنعتی تماس بگیرید.
نمایندگی هواکش فن زیلابگ
کالا صنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مفتخر است به عنوان نماینده رسمی برند فن زیلابگ فعالیت کند. نمایندگی زیلابگ علاوه بر فروش انواع مختلف هواکش و فن، تمام خدمات مرتبط با این دستگاه ها را مانند مشاوره فنی رایگان در هنگام خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه میدهد. کالا صنعتی به عنوان نمایندگی هواکش زیلابگ موظف است کیفیت، اصالت کالا را تضمین کند. همچنین با ارائه قیمت بروز انواع فن زیلابگ به مشتری در هنگام انتخاب و خرید محصول کمک کند. همچنین نماینده برند زیلابگ در تهران و ایران با ایفای نقش ارتباطی میان تولید کنندگان و مشتریان و حذف واسطه ها به مشتریان خدمات میدهد.

انواع فن زیلابگ
برند زیلابگهواکش های خود را در 4 نوع تولید و به مشتریان خود ارائه می دهد. انواع هواکش زیلابگ عبارت اند از:

فن آکسیال زیلاگ
فن سانتریفیوژ زیلابگ
هواکش مرغداری و گلخانه ای زیلابگ
هواکش سقفی زیلابگ
هواکش آکسیال زیلابگ
شرکت زیلابگ هواکش های آکسیال خود را با توجه به جنس پروانه، به دسته پروانه فولادی ST37، پروانه آلومینومی و پروانه پلاستیک تقسیم کرده است. هواکش آکسیال زیلابگ با توجه به قدرت، اندازه، سایز و میزان هوادهی دارای انواع متفاوتی هستند که به صورت صنعتی و تاسیساتی(هواکش های سردخانه های) تولید می شوند. هواکش آکسیال زیلابگ در دو نوع دمنده و مکنده تولید می شود.

هواکش آکسیال زیلابگ پروانه آلومینیومی
همانطور که از نام این سری از هواکش های زیلابگ مشخص است، پروانه آن ها آلومینیومی می باشد. این هواکش ها جریان هوای مارپیچی را به جریان هوای مستقیم تبدیل کرده و پرتاب و بازده جریان هوا را افزایش می دهند. مشخصات این فن زیلابگ را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

هواکش آکسیال پروانه آلومینیوم

فن آکسیال زیلابگ پروانه پلاستیکی
این سری از هواکش های زیلابگ دارای پروانه از جنس پلاستیک هستند. هواکش پروانه پلاستیک زیلابگ در ابعاد 300 تا 500 میلیمتر تولید می شوند. سایر مشخصات این سری از هواکش های زیلابگ در تصویر زیر آورده شده است.

هواکش آکسیال زیلابگ پروانه پلاستسکی

هواکش آکسیال زیلابگ پروانه فولادی ST37
هواکش پروانه فولادی ST37 زیلابگ، پرکاربردترین نوع هواکش های زیلابگ می باشد. این فن زیلابگ به صورت دمنده و مکنده تولید می شود که سری مکنده آن بدون قاب است.

فن زیلابگ پروانه فولادی st37

هواکش سانتریفیوژ زیلابگ
هواکش سانتریفیوژ زیلابگ دارای پروانه های از جنس پلاستیک فشرده می باشد. این فن زیلابگ می تواند تغییرات دمایی 35- تا 80+ درجه را تحمل کند. برای کاهش صدا شکل تیغه های آن به صورت سه بعدی است. طراحی خاص این نوع فن زیلابگ امکان استفاده در فضاهای کوچک را میسر کرده است. راندمان آن بالای هفتاد درصد است. فن سانتریفیوژ در دو نوع فوروارد و بکوارد است. هواکش سانتریفیوژ زیلابگ به دسته متفاوتی تقسیم می شوند که عبارت اند از:

هواکش زیلابگ سانتریفیوژ بکوادر
هواکش سانتریفیوژ فوروارد یک طرف مکش
هواکش سانتریفیوژ فوروارد دو طرف مکش
هواکش سانتریفیوژ بین کانالی (داکت فن)
هواکش سانتریفیوژ استوانه ای
هواکش سانتریفیوژ زیلابگ بکوارد
همانطور که از نام این سری فن زیلابگ مشخص است، هواکش بکوارد دارای پروانه های رو به عقب هستند. پروانه بکوارد این اجازه را میدهد حجم هوای بیشتری را نسبت به هواکش فوروارد جا به جا کند. سایر مشخصات هواکش بکوارد زیلابگ را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

هواکش سانتریفیوژ زیلابگ پروانه بکوارد

هواکش سانترفیوژ زیلابگ فورواد یک طرف مکش
در این سری فن زیلابگ اتصال موتور به به پروانه به صورت مستقیم است. همانطور که از نام آن ها پیدا است، پروانه هواکش به صورت رو به جلو است و می تواند جریان هوای با فشار بیشتری را ایجاد کند. مشخصات هواکش فوروراد یک طرف مکش زیلابگ در تصویر زیر نشان داده شده است.

هواکش سانتریفیوژ زیلابگ پروانه فوروارد(یک طرف مکش)

هواکش سانترفیوژ زیلابگ فورواد دو طرف مکش
خصوصیات این فن زیلابگ مانند سری یک طرف مکش می باشد. پروانه آن ها رو به جلو و دو طرفه است. مشخصات کلی هواکش فوروارد دو طرف مکش را در شکل زیر مشاهده می کنید.

هواکش سانتریفیوژ زیلابگ پروانه فوروارد (دوطرف مکش)

داکت فن زیلابگ
این سری از فن زیلابگ را می توان در فضاهای محدود یا بین کانال را نصب کرد. پروانه داکت فن زیلابگ بکوارد است و با نام هواکش بین کانالی نیز شناخته می شوند. این هواکش ها طول عمر و راندمان بالایی دارند.

داکت فن زیلابگ

هواکش سانترفیوژ زیلابگ استوانه ای
هواکش استوانه ای زیلابگ از سری هواکش های فوروارد می باشد. این سری از هواکش زیلابگ با نام فن تانژانت یا فن جریان متقابل نیز شناخته می شوند. همانظور که گفته شد هواکش استوانه ای زیلابگ پروانه رو به جلو دارد و جریان هوای با فشار زیاد تولید می کند.

هواکش سانتریفوژ زیلابگ سری استوانه ای

محصولات پیشنهادی: قیمت فن آکسیال
هواکش مرغداری زیلابگ
هواکش مرغداری و گلخانه ای زیلابگ از نام آن ها پیدا است که برای چه محیط هایی مناسب می باشد. این هواکش ها دارای راندمان بالا، آلودگی صوتی کم، مصرف انرژی پایین، دمپر اتوماتیک و عملکردی مطمعن هستند. این سری هواکش زیلابگ قابلیت کار در شرایط آب و هوایی نامناسب را نیز دارد. در فضای مرغداری و گلخانه ها به دلیل کاهش دما نیازمند هواکش است که برای رشد گیاهان و مرغداری ها باید دمای داخل گلخانه ها مناسب باشد این نوع هواکش زیلابگ منحصرا برای گلخانه ها و مرغداری طراحی شده است.

هواکش مرغداری و گلخانه ای زیلابگ

هواکش سقفی زیلابگ
این نوع هواکش زیلابگ نوعی از هواکش سانتریفیوژ است که به عنوان هواکش مکنده صنعتی در صنعت ما مورد استفاده قرار می گیرد این نوع هواکش راندمان پایین تری در فشار بالا نسبت به هواکش سانتریفیوژ یوتیلیتی برخوردار است.

هواکش سقفی زیلابگ

قیمت فن زیلابگ
قیمت فن زیلابگ می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد از جمله این عوامل می توان به نوع هواکش، ابعاد هواکش، دمنده یا مکنده بودن، یک طرفه یا دو طرفه و ... اشاره داشت. شرکت کالا صنعتی انواع هواکش زیلابگ را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن کالا صنعتی، قیمت هواکش زیلابگ را مشاهده کنید و از همان طریق یا تماس با کارشناسان فروش کالا صنعتی، سفارش خود را ثبت کنید. در ادامه به بررسی مواردی که به بر قیمت فن زیلابگ تأثیر گذار است می پردازیم:

ظرفیت هواکشی: هرچه ظرفیت هواکشی بیشتر باشد، قیمت هواکش دمنده نیز افزایش پیدا می کند.
ابعاد فیزیکی هواکش: یکی از عوامل تأثیر گذار در قیمت هواکش دمنده، ابعاد آن است. قیمت با توجه به ابعاد متغیر است و هرچه هواکش ابعاد بزرگتری داشته باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.
ویژگی های خاص: برخی از هواکش های دمنده با توجه به درخواست مشتری با ویژگی های خاصی تولید می شوند که این مورد نیز بر قیمت هواکش دمنده تأثیر گذار است.
محل خرید: یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار، محل خرید محصول می باشد که قیمت در مراکز فروش متفاوت است.
نوع موتور و مدل هواکش دمنده
ابعاد فیزیکی هواکش
ظرفیت تصفیه و دبی هواکش
سطح مصرف انرژی

کالاصنعتی

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 62
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 1718
  • بازدید کلی : 2099
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی